ŞİRKETLERDE KURUMSAL MODA DÖNEMİ

washa-sirketlerde-kurumsal-moda-donemi2

kurumsal moda

Kurumsal moda’ kavramı şirketlerin ruhunu yansıtan faktörlerden olsa da hala yeterince ilgi görmüyor.

Ancak restoran ve kafelerde tercih edilen üniformalar yakın zamanda diğer sektör şirketlerine de yansıyacağa benziyor.

“Hareket eden ve yaşayan her canlı için, görünüşümüzün etkileri çalışma tarzımıza kadar uzanan geniş kapsamlı bir kavram.

Kişisel imajınız ve giysileriniz sizin resminizdir. İnsanlar gördüklerine inanır ve üzerinizde durduk yere bir imaja sahip olamazlar! İster sevin ister sevmeyin, başkalarının gördüğü şey, sizin onlara göstermeyi yeğlediğiniz şeylerdir. Bu anlamda çok başarılı bir işletmeye veya kuruma sahip olmanız veya yıllık cironuzun ne kadar yüksek olduğu muhasebecinizden başka kimsenin etkisi alanında değildir ama fiziksel görünümünüz, üzerinizdeki giysileriniz her gün yüzlerce göz tarafından izlenir…

Ve belli bir ölçüye kadar değişmez nitelikte sizin adınıza yorumlar, mesajlar verir.”

2005 yılından beri ‘kurumsal moda’ kavramı üzerine çalışmalar yapan, 2007′de Washa Kurumsal Moda’yı kuran Selda Eruzun’un sözleri bunlar…

Şu sıralar tek amacı kurumsal moda kavramını yaygınlaştırmak. “Bizim sözcüklerimiz gerçekleştirdiğimiz, hayata geçirdiğimiz tasarımlardır” diyen Selda Eruzun, kurumlara bambaşka bir imaj yaratmayı amaçlıyor.

Washa markasıyla Reina’dan Cafe Crown’a, Mey İçki’den Sushico’ya, Ülker Grup’tan, Kosifler Grup’a kadar Türkiye’nin önde gelen birçok firmasının çalışanlarını giydiren Selda Eruzun, her kurumun kimliğine uygun tasarımlar yapıyor.

Tasarımcının Helen Harper için yaptığı son çalışması kelebek kanatları ile adından söz ettiriyor…

Haberi görmek için tıklayınız.